niedziela, 26 kwietnia 2015

Rozdział 2

Jadąc z Markusem do naszego rodzinnego miasta cały czas zastanawiałam się skąd Markus zna Richarda i Severina.
-Skąd znasz chłopaków ?- zapytałam pierwsza po prawie półtorej godzinie jazdy.
-Poznaliśmy się w szpitalu-odpowiedział. Miał kamienną twarz. Nie mogłam z niej wyczytać żadnych emocji.
-Byłeś na coś chory?- wiem, że brnę w temat, na który on nie chce rozmawiać, ale ja jestem upartą osobą więc muszę znać szczegóły. Markus wciąż nie odpowiedział na moje pytanie. Aż tak go uraziłam ? -Markus, przepraszam nie powinnam pytać. Każdy ma w swoim życiu sytuacje o których wolałby zapomnieć- cały czas obserwowałam jego twarz. Uśmiechnął się lekko a to już coś.
-Lucie powiem ci wszystko, obiecuję. Ale nie teraz. To nie jest dobry moment.
-Jasne. Nie naciskam- serio? Lucie! Przecież ty nie rezygnujesz. No ale z drugiej strony rozumiem go. Mam nadzieję, że mi zaufa.
-A ty mi opowiesz co było przed tym dupkiem, który cię wykorzystał? - o nie. Markusowi powiedziałam tylko o Florianie. On też ma prawo znać całą moją historię. Ja chce, więc on też.
-Opowiem ci kiedy indziej-odpowiedziałam mu podobnie. Zaśmiał się lekko. A może te wakacje nie będą takie złe?

***

Od ponad dwóch godzin siedzieliśmy we czwórkę w barze w centrum Freyung. Nie potrzebnie się bałam. Chłopaki są naprawdę fajni. Miło mnie przywitali, a później wybraliśmy się na piwo. Od samego początku zwróciłam uwagę na oczy Severina. Nie mogłam się oprzeć i cały czas przyglądałam się skoczkowi. Muszę przyznać, że spodobał mi się. STOP! Lucie!
-Co o tym myślisz Lucie? - zapytał Severin. Otrząsnęłam się. O czym on mówił?
- O czym? - zapytałam - Przepraszam, zamyśliłam się.
- Nie da się nie zauważyć - zaśmiał się mężczyzna z najpiękniejszymi oczami na tym cholernie niesprawiedliwym świecie - Zaproponowałem ci wyjście na spacer, ale jak widać myślisz teraz o innym chłopaku więc to chyba będzie nieaktualne.
- Skąd wiesz o czym myślę?
- Czyli mam rację ?
- Nie! Oczywiście, że nie - zaprzeczyłam. Rozbawił mnie ten mój protest. Czemu tak zareagowałam?
- No to się zbieraj, bo niedługo się ściemni. - nie musiał mi powtarzać tego dwa razy, bo po minucie już stałam przy drzwiach.



__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Cześć! :)
Na początku chciałam baaardzo podziękować za te nieliczne, ale ważne dla mnie komentarze. 
Dzisiaj taki baardzo krótki rozdział. W ogóle nie mogłam się skupić przez ostatnie dni i za każdym razem jak pisałam cokolwiek nie wychodził mi w miarę dobry rozdział. Czekam na komentarze!!!
Piszcie szczerze co o tym sądzicie i obiecuje, że 3 rozdział będzie dłuższy :)
KOMENTUJCIE PROSZĘ. JEST TO DLA MNIE WIELKĄ MOTYWACJĄ DO PISANIA.




12 komentarzy:

  1. Z góry przepraszam, za krótki komentarz,ale powinnam się teraz uczyć,a siedzę na bloggerze.
    No więc,rozdział jest super. Mimo iż jest trochę krótki to i tak przyjemnie się czyta.
    Czekam na kolejny i życzę dużo weny. ;*
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;)
    Czyżby Lucie się zakochała w Severinie? :D A na to wygląda, że Lucie tez przypadła mu do gustu ;)
    Pozdrawiam i czekam na więcej ;)
    PS. Przepraszam, że taki krótki komentarz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też bardzo króciutko, ale przeczytałam i jestem bardzo zaciekawiona. Z jednej strony jakieś tajemnice z przeszłości, z drugiej być może romans...
    Liczę na kolejny rozdział w niedługim czasie i zdecydowanie dłuższy :-)
    Życzę weny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, ale dlaczego tak krótko? :(
    No no, czyżby nasza Lucie poczuła coś więcej do Severina? Ja tu wyczuwam jakiś romans w najbliższej przyszłości :) Jestem ciekawa, co dla nas przygotujesz.
    Dużo weny i buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zapraszam na piątkę :**
      http://blue-flares.blogspot.com/2015/04/rozdzia-piaty.html

      Usuń
  5. Hej, serdecznie zapraszam na trzecią rzeczywistość Olivii i Stefana :)
    http://wspolnie-odmienmy-rzeczywistosc.blogspot.com/
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :*
    Serdecznie zapraszam na czwóreczkę ;)
    http://my-life-is-written-in-my-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://come-hug-kiss-stay.blogspot.com/2015/05/rozdzia-5.html
    Serdecznie zapraszam na 5 rozdział. ;)
    Pozdrawiam.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana!
      Zapraszam na coś nowego i zupełnie innego!
      http://nie-oczekuj-za-wiele.blogspot.com/
      Pozdrawiam!♥

      Usuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Award !
    Więcej informacji tutaj :
    http://skokwmilosc.blogspot.com/2015/05/liebster-award-4.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Kochana. ;*
    Serdecznie zapraszam na szósty rozdział :
    http://come-hug-kiss-stay.blogspot.com/2015/05/rozdzia-6.html
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaprosiłaś, więc jestem :D
    Świetne opko! Czekam z niecierpliwością na trójkę :)
    Pozdrowionka i weny życzę ;*
    ps. Zapraszam do siebie na nowy :)
    http://mirisblogus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń